• Kategorie
  • Gra Strzeż się kreta Janod

Symbol: J08246

Drewniana gra Janod dla dzieci wyścig strzeż się kreta w sklepie manustore.pl

117.00
105.3 cena z kodem CHOINKA
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
ORLEN PACZKA 11.99
Kurier InPost 14.99
Paczkomaty Inpost 14.99
Kurier Inpost za pobraniem 15.99
Kurier DHL 19.99
Kurier DPD 21.99
Kurier DHL za pobraniem 24.99
Kurier DPD za pobraniem 25.99

Świetnie wykonana gra dla dzieci Strzeż się kreta marki Janod w naszym sklepie manustore.pl

jest bardzo często wybierana.

A dlaczego ponieważ jest to bardzo prosta gra dla dzieci mające niespełna 3 latka.

Zasady gry są bardzo proste, wcielamy się w rolę ogrodnika, który musi zebrać koszyk pełen warzyw

a przeszkadza mu w tym sympatyczny krecik.

Szczegóły gry są instrukcji poniżej oraz w opakowaniu.

Gra jest prosta na kostce są kolory i obrazek kreta dlatego już młodsze dzieci śmiało mogą w tę grę grać.

Wyścig strzeż się kreta Janod w sklepie manustore.pl uczy rozpoznawania kolorów, cierpliwości i zdolności obserwacyjne.

Rozbudza wyobraźnie i myślenie strategiczne.

Gra została świetnie zaprojektowana ma ciekawą grafikę i kolory.

Została wykonana z najwyższej jakości materiałów.

 

INSTRUKCJA

PRZYGOTOWANIE DO GRY

Ułóż planszę na stole. Ustaw warzywa na odpowiadających im kolorami polach – czyli grządkach – na planszy, a krety – w jej rogach. Każdy z graczy otrzymuje swoją podstawkę – czyli koszyk – do którego będzie zbierał plony.

ZASADY GRY

Link do pliku z instrukcją

Najmłodszy gracz rzuca kostką jako pierwszy. Kostka ma dwie strony z podobizną kreta i cztery z kolorami, symbolizującymi warzywa: czerwony oznacza pomidora, pomarańczowy – marchewkę, żółty – dynię, a fioletowy – rzepę.

Jeśli gracz wyrzuci kolor, bierze odpowiednie warzywo z ogródka i umieszcza je na właściwym miejscu w swoim koszyku, np. jeśli wyrzuci kolor czerwony, bierze z grządki pomidora i stawia go na czerwonym polu swojej podstawki.

Jeśli gracz wyrzuci kolor warzywa, które już ma w koszyku, przekazuje kostkę następnej osobie w kolejce.

Jeśli gracz wyrzuci obrazek kreta, musi umieścić swojego kreta na dowolnym polu swojej podstawki. Dopóki gracz ma kreta w koszyku, nie może zbierać żadnych nowych warzyw. Aby móc pozbyć się szkodnika, musi w kolejnej rundzie (lub jeszcze następnej) ponownie wyrzuć na kostce obrazek kreta – wówczas zwierzątko wraca na narożne pole planszy, a gracz znów może gromadzić plony.

Celem gry jest zgromadzenie w koszyku po jednym z każdego gatunku warzyw. Gracz, który zrobi to jako pierwszy – wygrywa.

 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.