-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- POD CHOINKĘ
-
ZABAWKI
- ALILO / TINY LOVE
- EDUKACYJNE
- DO PIASKU I DO KĄPIELI
- DREWNIANE
- INTERAKTYWNE
- SENSORYCZNE I KONTRASTOWE
- KLOCKI I ZABAWKI KONSTRUKCYJNE
- MAGNETYCZNE
- KREATYWNE I PLASTYCZNE
- INSTRUMENTY I ZABAWKI MUZYCZNE
- ODGRYWANIE RÓL
- GRY
- PUZZLE I UKŁADANKI
- EKSPERYMENTY
- ZABAWY RUCHOWE
- POJAZDY, PARKINGI, AUTKA
- LALKI, MISIE I PRZYTULANKI
- JEŹDZIKI, ROWERKI I HULAJNOGI
- AKCESORIA KUCHENNE
- KOSMETYKI I BIŻUTERIA DO ZABAWY
- NA PODRÓŻ
- WEDŁUG WIEKU
- POZYTYWKI
- KSIĄŻKI
- HOBBY HORSE
- KALOSZE BUCIKI KAPCIE
- MAILEG
- SPÓDNICZKI TUTU
-
AKCESORIA
-
WYPRAWKA
- SZUMISIE/POZYTYWKI
- SMOCZKI
- ZAWIESZKI I OPAKOWANIA DO SMOCZKÓW
- GNIAZDKA, ŚPIWORKI, OTULACZE
- KOCYKI I ROŻKI
- POŚCIELE, PRZEŚCIERADŁA, PODUSZKI
- GRYZAKI
- HIGIENA I KĄPIEL MALUSZKA
- MATY DO ZABAW
- BUTELKI I AKCESORIA
- PIELUSZKI
- 100% BAMBUS
- PIERWSZE ZABAWKI
- PiERWSZE PRZYTULANKI
- AKCESORIA DLA MAMY
- KARTY DO ZDJĘĆ
-
MARKI
- MADPAX
- MAGNA-TILES
- MAILEG
- MAKASZKA
- MAMA'S FEET
- MANUFAKTURA FALBANEK
- MANY MORNINGS
- MATCHSTICK MONKEY
- MAYLILY
- MEMI
- MELISSA&DOUG
- MEIYA & ALVIN
- MIAPKA DESIGN
- mierEdu
- MILANIWOOD
- MILKY HILL
- MIMIJO
- MIMIJUMI
- MINIKID
- MINIKOIKOI
- MINILAND
- MIS GATOS
- MOBI
- MOLUK
- MOMBELLA
- MOMENCIK
- MOM'S CARE HENCZ TOYS
- MONAMOON
- MOONIE
- MOULIN ROTY
- MUDPUPPY
- MUDME
- MUSHIE
-
MODA
- WYPRZEDAŻE
- SZKOŁA, PRZEDSZKOLE, ŻŁOBEK
- ZIMA
- JESIEŃ
-
LATO
- WIOSNA
- BLOG
-
- POD CHOINKĘ
-
ZABAWKI
- ALILO / TINY LOVE
- EDUKACYJNE
- DO PIASKU I DO KĄPIELI
- DREWNIANE
- INTERAKTYWNE
- SENSORYCZNE I KONTRASTOWE
- KLOCKI I ZABAWKI KONSTRUKCYJNE
- MAGNETYCZNE
- KREATYWNE I PLASTYCZNE
- INSTRUMENTY I ZABAWKI MUZYCZNE
- ODGRYWANIE RÓL
- GRY
- PUZZLE I UKŁADANKI
- EKSPERYMENTY
- ZABAWY RUCHOWE
- POJAZDY, PARKINGI, AUTKA
- LALKI, MISIE I PRZYTULANKI
- JEŹDZIKI, ROWERKI I HULAJNOGI
- AKCESORIA KUCHENNE
- KOSMETYKI I BIŻUTERIA DO ZABAWY
- NA PODRÓŻ
- WEDŁUG WIEKU
- POZYTYWKI
- KSIĄŻKI
- HOBBY HORSE
- KALOSZE BUCIKI KAPCIE
- MAILEG
- SPÓDNICZKI TUTU
-
AKCESORIA
-
WYPRAWKA
- SZUMISIE/POZYTYWKI
- SMOCZKI
- ZAWIESZKI I OPAKOWANIA DO SMOCZKÓW
- GNIAZDKA, ŚPIWORKI, OTULACZE
- KOCYKI I ROŻKI
- POŚCIELE, PRZEŚCIERADŁA, PODUSZKI
- GRYZAKI
- HIGIENA I KĄPIEL MALUSZKA
- MATY DO ZABAW
- BUTELKI I AKCESORIA
- PIELUSZKI
- 100% BAMBUS
- PIERWSZE ZABAWKI
- PiERWSZE PRZYTULANKI
- AKCESORIA DLA MAMY
- KARTY DO ZDJĘĆ
-
MARKI
- MADPAX
- MAGNA-TILES
- MAILEG
- MAKASZKA
- MAMA'S FEET
- MANUFAKTURA FALBANEK
- MANY MORNINGS
- MATCHSTICK MONKEY
- MAYLILY
- MEMI
- MELISSA&DOUG
- MEIYA & ALVIN
- MIAPKA DESIGN
- mierEdu
- MILANIWOOD
- MILKY HILL
- MIMIJO
- MIMIJUMI
- MINIKID
- MINIKOIKOI
- MINILAND
- MIS GATOS
- MOBI
- MOLUK
- MOMBELLA
- MOMENCIK
- MOM'S CARE HENCZ TOYS
- MONAMOON
- MOONIE
- MOULIN ROTY
- MUDPUPPY
- MUDME
- MUSHIE
-
MODA
- WYPRZEDAŻE
- SZKOŁA, PRZEDSZKOLE, ŻŁOBEK
- ZIMA
- JESIEŃ
-
LATO
- WIOSNA
- BLOG
-
- Kategorie
-
Gra Strzeż się kreta Janod
Wysyłka w ciągu | 24 godziny | ||||||||||||||||||
Cena przesyłki |
0
|
Kod kreskowy | |
EAN | 3700217382469 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Świetnie wykonana gra dla dzieci Strzeż się kreta marki Janod w naszym sklepie manustore.pl
jest bardzo często wybierana.
A dlaczego ponieważ jest to bardzo prosta gra dla dzieci mające niespełna 3 latka.
Zasady gry są bardzo proste, wcielamy się w rolę ogrodnika, który musi zebrać koszyk pełen warzyw
a przeszkadza mu w tym sympatyczny krecik.
Szczegóły gry są instrukcji poniżej oraz w opakowaniu.
Gra jest prosta na kostce są kolory i obrazek kreta dlatego już młodsze dzieci śmiało mogą w tę grę grać.
Wyścig strzeż się kreta Janod w sklepie manustore.pl uczy rozpoznawania kolorów, cierpliwości i zdolności obserwacyjne.
Rozbudza wyobraźnie i myślenie strategiczne.
Gra została świetnie zaprojektowana ma ciekawą grafikę i kolory.
Została wykonana z najwyższej jakości materiałów.
INSTRUKCJA
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Ułóż planszę na stole. Ustaw warzywa na odpowiadających im kolorami polach – czyli grządkach – na planszy, a krety – w jej rogach. Każdy z graczy otrzymuje swoją podstawkę – czyli koszyk – do którego będzie zbierał plony.
ZASADY GRY
Najmłodszy gracz rzuca kostką jako pierwszy. Kostka ma dwie strony z podobizną kreta i cztery z kolorami, symbolizującymi warzywa: czerwony oznacza pomidora, pomarańczowy – marchewkę, żółty – dynię, a fioletowy – rzepę.
Jeśli gracz wyrzuci kolor, bierze odpowiednie warzywo z ogródka i umieszcza je na właściwym miejscu w swoim koszyku, np. jeśli wyrzuci kolor czerwony, bierze z grządki pomidora i stawia go na czerwonym polu swojej podstawki.
Jeśli gracz wyrzuci kolor warzywa, które już ma w koszyku, przekazuje kostkę następnej osobie w kolejce.
Jeśli gracz wyrzuci obrazek kreta, musi umieścić swojego kreta na dowolnym polu swojej podstawki. Dopóki gracz ma kreta w koszyku, nie może zbierać żadnych nowych warzyw. Aby móc pozbyć się szkodnika, musi w kolejnej rundzie (lub jeszcze następnej) ponownie wyrzuć na kostce obrazek kreta – wówczas zwierzątko wraca na narożne pole planszy, a gracz znów może gromadzić plony.
Celem gry jest zgromadzenie w koszyku po jednym z każdego gatunku warzyw. Gracz, który zrobi to jako pierwszy – wygrywa.