• Kategorie
  • Janod Gra wyścig Koty

89.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
PACZKA W RUCHU 7.99
FedEx 9.99
PACZKA W RUCHU POBRANIE 10.99
Kurier InPost 11.99
Paczkomaty Inpost 12.99
Kurier Inpost za pobraniem 14.99
Kurier DHL 18.99
Kurier DPD 21.99
Kurier DHL za pobraniem 24.99
Kurier DPD za pobraniem 25.99

Gra wyścig Koty francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do czterech osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera planszę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: drzewa, płoty i psa, które tworzą małe miasteczko nad rzeką. Gracze wcielają się w role kotów (do wyboru są 4 drewniane figurki), które mają za zadanie zebrać zapasy (mleka, ryb, szynki i steków, reprezentowanych przez żetony), wykazując się sprytem i unikając psów, m. in. wdrapując się na drzewa. Wygrywa gracz, który zgromadzi jak najwięcej jedzenia.

Gra ta ćwiczy myślenie strategiczne, skupienie i cierpliwość.

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY

 

 

WIEK: 6-12 lat

LICZBA GRACZY: 2-4

ELEMENTY: 1 plansza + 15 drewnianych elementów + 16 kartonowych żetonów + 1 drewniana kostka

CZAS ROZGRYWKI: 30 minut


 

PRZYGOTOWANIE DO GRY

Rozłóż planszę na stole. Ustaw drzewa i krzewy z płotkami na zielonych polach na planszy, a kotki – w odpowiednich domkach. Obok planszy ułóż żetony z zapasami.

 

ZASADY GRY

Każdy z graczy wybiera dla siebie figurkę kota. Gracze kolejno naśladują kocie miauczenie i ruchy – ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę. Zarówno kolejność, jak i przemieszczanie po planszy odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. O postępie gry decydują rzuty kostką.

Jeśli gracz wyrzuci cyfrę od 1 do 4, przesuwa się do przodu o liczbę pól, jej odpowiadających.

Jeśli wyrzuci obrazek drzewa i krzaków – musi przemieścić się do najbliższego pola z roślinnością.

Jeśli zaś na kostce wypadnie obrazek, przedstawiający psa – gracz przesuwa figurkę psa do następnego pola z budą.

Każdy gracz-kot ma własny domek, który jest jego miejscem startu i metą. Jednak aby zakończyć grę, musi w ostatnim ruchu trafić dokładnie na pole z domkiem. W kolejnych turach musi próbować tak długo, aż mu się to uda. Gracze zbierają zapasy, stając na polach-sklepach. Kto trafi na pole ze sklepem spożywczym, ten dostaje żeton z szynką, w sklepie mięsnym dostaje stek, w rybnym – rybę, a mleko – w sklepiku z nabiałem. Zdobyte żetony gracze układają na stole przed sobą.

Figurka pies porusza się wyłącznie od budy do budy, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Jeśli po drodze spotyka kota, ten ostatni zmuszony jest do ucieczki i powrotu do swojego domu. Jeśli jednak kot ma przy sobie jedzenie, może (nie musi) zdecydować, że odda psu 1 (dowolny) żeton, i dzięki temu pozostanie na miejscu. Jeśli kot podczas spotkania z psem znajduje się na polu z drzewem lub zaroślami, może się w nich ukryć i pozostaje bezpieczny. Jeśli kot trafi na pole z budą, a psa tam nie ma – idzie dalej. Jeśli jednak pies tam jest, kot musi uciekać i wrócić do swojego domu lub – o ile ma już zapasy – przekupić psa 1 (dowolnym) żetonem i pozostać na miejscu. Celem gry jest dotarcie do domu z jak największą ilością jedzenia. Gracz, któremu się to uda – wygrywa.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.