Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.lmanustore.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo Polityk Prywatności.

-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- ZIMA
- MODA
-
ZABAWKI
- JEŹDZIKI ROWERKI KASKI
- Edukacyjne, Konstrukcyjne
- Akcesoria kuchenne
- Odgrywanie ról
- Kreatywne, artystyczne, plastyczne
- Lalki, Misie, Przytulanki
- Do piasku, do kąpieli
- Drewniane
- Pojazdy, parkingi, garaże
- Puzzle, układanki, klocki
- Interaktywne
- Kontrastowe, Sensoryczne
- Gry
- Magnetyczne
- Instrumenty, Muzyczne
- Na podróż
- Według wieku
- Eksperymenty
- Pozytywki
- Zabawy ruchowe
- Kosmetyki do zabawy
- MAILEG
- AKCESORIA
-
WYPRAWKA
- Szumisie
- Smoczki
- Zawieszki do smoczków, opakowania na smoczki
- Gniazdka, Śpiworki, Otulacze
- Kocyki, Rożki
- Pościele, Prześcieradła, Poduszki
- Gryzaki
- Higiena i kąpiel maluszka
- Maty do zabaw, karty do zdjęć
- Butelki, akcesoria do butelek
- Pieluszki
- 100% Bambus
- Pierwsze zabawki
- Pierwsze przytulanki
- Akcesoria dla mamy
- KALOSZE BUCIKI KAPCIE
- SZKOŁA PRZEDSZKOLE
- PROMOCJE
- WYPRZEDAŻE
-
MARKI
- BLOG
-
- Kategorie
-
Janod Gra wyścig Koty












Wysyłka w ciągu | 24h | ||||||||||||||||||||||||
Cena przesyłki |
0
|
Kod kreskowy | |
EAN | 3700217327507 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Gra wyścig Koty francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do czterech osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera planszę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: drzewa, płoty i psa, które tworzą małe miasteczko nad rzeką. Gracze wcielają się w role kotów (do wyboru są 4 drewniane figurki), które mają za zadanie zebrać zapasy (mleka, ryb, szynki i steków, reprezentowanych przez żetony), wykazując się sprytem i unikając psów, m. in. wdrapując się na drzewa. Wygrywa gracz, który zgromadzi jak najwięcej jedzenia.
Gra ta ćwiczy myślenie strategiczne, skupienie i cierpliwość.
Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.
Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY
WIEK: 6-12 lat
LICZBA GRACZY: 2-4
ELEMENTY: 1 plansza + 15 drewnianych elementów + 16 kartonowych żetonów + 1 drewniana kostka
CZAS ROZGRYWKI: 30 minut
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Rozłóż planszę na stole. Ustaw drzewa i krzewy z płotkami na zielonych polach na planszy, a kotki – w odpowiednich domkach. Obok planszy ułóż żetony z zapasami.
ZASADY GRY
Każdy z graczy wybiera dla siebie figurkę kota. Gracze kolejno naśladują kocie miauczenie i ruchy – ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę. Zarówno kolejność, jak i przemieszczanie po planszy odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. O postępie gry decydują rzuty kostką.
Jeśli gracz wyrzuci cyfrę od 1 do 4, przesuwa się do przodu o liczbę pól, jej odpowiadających.
Jeśli wyrzuci obrazek drzewa i krzaków – musi przemieścić się do najbliższego pola z roślinnością.
Jeśli zaś na kostce wypadnie obrazek, przedstawiający psa – gracz przesuwa figurkę psa do następnego pola z budą.
Każdy gracz-kot ma własny domek, który jest jego miejscem startu i metą. Jednak aby zakończyć grę, musi w ostatnim ruchu trafić dokładnie na pole z domkiem. W kolejnych turach musi próbować tak długo, aż mu się to uda. Gracze zbierają zapasy, stając na polach-sklepach. Kto trafi na pole ze sklepem spożywczym, ten dostaje żeton z szynką, w sklepie mięsnym dostaje stek, w rybnym – rybę, a mleko – w sklepiku z nabiałem. Zdobyte żetony gracze układają na stole przed sobą.
Figurka pies porusza się wyłącznie od budy do budy, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Jeśli po drodze spotyka kota, ten ostatni zmuszony jest do ucieczki i powrotu do swojego domu. Jeśli jednak kot ma przy sobie jedzenie, może (nie musi) zdecydować, że odda psu 1 (dowolny) żeton, i dzięki temu pozostanie na miejscu. Jeśli kot podczas spotkania z psem znajduje się na polu z drzewem lub zaroślami, może się w nich ukryć i pozostaje bezpieczny. Jeśli kot trafi na pole z budą, a psa tam nie ma – idzie dalej. Jeśli jednak pies tam jest, kot musi uciekać i wrócić do swojego domu lub – o ile ma już zapasy – przekupić psa 1 (dowolnym) żetonem i pozostać na miejscu. Celem gry jest dotarcie do domu z jak największą ilością jedzenia. Gracz, któremu się to uda – wygrywa.
- Inni Klienci wybrali również: