• Kategorie
  • JANOD Gra zręcznościowa Trzy świnki

Symbol: J02702
59.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
ORLEN PACZKA 10.99
Kurier InPost 13.99
Paczkomaty Inpost 13.99
Kurier Inpost za pobraniem 15.99
Kurier DHL 19.99
Kurier DPD 21.99
Kurier DHL za pobraniem 24.99
Kurier DPD za pobraniem 25.99

Gra zręcznościowa Trzy świnki francuskiej marki JANOD

 

Wspaniała zabawa dla dwóch do sześciu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych.

 

Zestaw zawiera 54 karty, wykonane z solidnego kartonu, z których buduje się ściany (36 kart) i dachy (18 kart) domków dla świnek – zgodnie z rysunkami na kartach - ze słomy, drewna lub cegły. Przebieg gry wyznaczają rzuty 3 drewnianymi kostkami. Gracze mają za zadanie zbudować trzy domki, każdy z innego materiału, wykazując się sprytem i unikając wilka, który może im te domki zdmuchnąć. Czasami jednak sami się w wilka wcielają, próbując zdmuchnąć domki przeciwników. Wygrywa gracz, który jako pierwszy ukończy budowę wszystkich trzech domków.

 

Gra ta ćwiczy zręczność i umiejętność przewidywania, pomimo zwrotów akcji.

 

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

 

wiek: 3 lata +
liczba elementów: 54 karty + 3 kostki
materiał: drewno, karton
design: Francja
wymiary produktu: karty 10 x 7,5 cm
waga produktu: 0,23 kg
wymiary opakowania: 10 x 3,5 x 12,5 cm
bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH

 

INSTRUKCJA
KOD PRODUCENTA: J02702
WIEK: 3 lata +
LICZBA GRACZY: 2-6
ELEMENTY: 54 kartonowe karty + 3 drewniane kostki
CZAS ROZGRYWKI: 15 minut

 

CEL GRY

Celem gry jest wybudowanie trzech domków dla świnek – ze słomy, drewna i cegły – zanim pojawi się wilk, który je zdmuchnie. Gracz, który zrobi to jako pierwszy – wygrywa.

PRZYGOTOWANIE DO GRY

Karty należy ułożyć w 9 stosów:

- 3 stosy kart na dach: po jednym stosie kart na dachy: ze słomy, z drewna i z cegły oraz

- 6 stosów kart na ściany: po dwa równe stosy kart na ściany: słomiane, drewniane i ceglane.

3 drewniane kostki należy umieścić na stole.

 

ZASADY GRY

Aby zbudować dom, potrzebne są dwie karty na ściany i jedna karta na dach, które układa się tak, by powstał domek.

Grę rozpoczyna najmłodszy gracz. Każdy gracz rzuca 3 kostkami na raz. W swojej kolejce można to zrobić tylko raz, a następnie trzeba wziąć karty, zgodnie z tym, co wypadło na kostkach. Na przykład:

słoma, drewno i cegły = gracz bierze słomianą kartę ścienną, ceglaną kartę ścienną i drewnianą kartę ścienną. Gracz może wziąć tylko te karty, których potrzebuje, a zatem jeśli ma już 2 drewniane ściany, a kostka pokazuje drewno, gracz nie bierze kolejnej takiej karty.

słoma, cegły, cegły = gracz bierze słomianą kartę ścienną i dwie ceglane karty ścienne.

domek = gracz bierze dach, który pasuje do postawionych już przez niego ścian domku. UWAGA! Dach można umieścić na budynku tylko wtedy, gdy stoją już jego obie ściany! Jeśli domek małej świnki ma tylko jedną ścianę, gracz może wziąć odpowiednią kartę dachową i odłożyć ją sobie „na później”, tj. do czasu, kiedy postawi drugą ścianę domku.

znak zapytania = gracz może dobrać dowolną kartę, której potrzebuje (dachową lub ścienną).

wilk, wilk = gracz wciela się w wilka i może dmuchnąć na jeden – i tylko jeden – z domków jednego ze swoich przeciwników.

wilk, wilk, wilk = gracz wciela się w wilka i może dmuchnąć na 2 domki, należące do jednego z jego przeciwników lub na jeden dom dwóch innych graczy.

Jak dmuchać na domki:

Wilk nie ma dość sił w płucach, by zdmuchiwać domy z cegieł! Gracze mogą więc dmuchać tylko na słomiane lub drewniane domy przeciwników, niezależnie jednak od tego, czy są one ukończone, czy w trakcie budowy.

Wilk może się poruszać i ustawić w dowolnej odległości od domku, który chce zdmuchnąć.

Wilka ma tylko jedną szansę na zdmuchnięcie domku = jedno dmuchnięcie. Jeśli wilkowi nie uda się zdmuchnąć domku za pierwszym razem, nie może próbować ponownie.

Wilk odnosi sukces, kiedy karta lub karty domku się przewrócą. Karty, które upadły, wracają wówczas na odpowiednie stosy. Jeśli karty się poruszą, ale nadal będą stały, świnka ma prawo je zachować.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.