• Kategorie
  • JANOD Gra wyścig Koniki Carrousel

69.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 10.99
PACZKA W RUCHU 10.99
PACZKA W RUCHU POBRANIE 12.99
FedEx 12.99
Kurier InPost 12.99
Kurier Inpost za pobraniem 13.99
Paczkomaty Inpost 13.99
Kurier DHL 19.99
Kurier DPD 21.99
Kurier DHL za pobraniem 24.99
Kurier DPD za pobraniem 25.99

 

Gra wyścig Koniki francuskiej marki JANOD

 

Wspaniała zabawa dla dwóch do czterech osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera planszę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: 8 pionków w kształcie kolorowych uśmiechniętych koników i 1 kostkę. Gracze mają za zadanie doprowadzić swoje konie do środka planszy. Wygrywa gracz, który zrobi to jako pierwszy. Gra ta ćwiczy koncentrację i pamięć (ma wiele zasad), rozwija zdolności motoryczne i wspiera naukę liczenia.

 

wiek: 4-8 lat

liczba elementów: 1 plansza + 8 pionków + 1 kostka

materiał: karton, drewno

wymiary produktu: plansza 28 x 28 cm

waga produktu: 0,35 kg

wymiary opakowania: 15,8 x 4,5 x 25 cm

bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH

 

INSTRUKCJA

LICZBA GRACZY: 2-4 ELEMENTY: 1 kartonowa plansza + 8 drewnianych pionków + 1 drewniana kostka

CZAS ROZGRYWKI: 30 minut

 

PRZYGOTOWANIE DO GRY:

Rozłóż planszę i umieść pionki-konie w odpowiadających im kolorem stajniach – rogach planszy.

 

ZASADY GRY: Każdy z graczy wybiera dla siebie kolor figur (każdy ma 2 konie). Gracze kolejno rzucają kostką. Ten, który wyrzuci największą liczbę oczek, rozpoczyna grę.

Pionki poruszają się po planszy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. By koń gracza mógł opuścić stajnię, gracz ten musi wyrzucić 6 oczek na kostce. Wówczas umieszcza on jednego ze swoich koni na pozycji startowej, tj. polu z gwiazdką i ponownie rzuca kostką. Jeśli znów wyrzuci 6 oczek, może wyprowadzić ze stajni drugiego konia. Gracz przesuwa konia do przodu o liczbę pól, odpowiadającej liczbie oczek, wyrzuconych na kostce. Żaden koń nie może wyprzedzić innego, więc jeśli dotrze do pola, na którym jest już inny koń, musi się cofnąć o pozostałą liczbę oczek. Jedno pole może zajmować tylko jeden koń, więc jeśli trafi na już zajęte pole, zajmuje to miejsce, a koń, który się tam znajduje, musi wrócić do stajni. Aby koń, który wrócił do stajni, mógł ją znów opuścić, gracz musi ponownie wyrzuć na kostce 6 oczek. Po pokonaniu całej trasy wokół planszy („obejściu” całej planszy), gracz musi ustawić konia przed polem z numerem 1 (jednolite pole, bez żadnego dodatkowego wzoru) w kolumnie, która odpowiada mu kolorem. Jeśli wyrzuci zbyt dużą liczbę oczek, musi cofnąć pionek o pozostałą różnicę. Na przykład jeśli od pola tuż przed 1 gracza dzielą 3 kroki, a na kostce wyrzuca 4 oczka, rusza pionek o te 3 kroki do przodu i cofa o 1. W kolumnie każdy koń przesuwa się o wyrzuconą liczbę kroków – od 1 do 6. Jeśli gracz wyrzuci zbyt dużą liczbę oczek, musi cofnąć pionek o pozostałą różnicę (jak w przykładzie powyżej). Kiedy trafi na pole nr 6, gracz musi wyrzucić kolejną 6, aby jego koń mógł zakończyć grę. Do momentu wyrzucenia drugiej 6 przez gracza, koń nie zmienia już położenia.

 

Zwycięża gracz, którego oba konie dotrą do końca wyścigu. Szybsza wersja gry: każdy gracz może grać tylko jednym koniem.

 

CEL GRY:

Celem gry jest dotarcie do pola na środku planszy. Wygrywa gracz, który doprowadzi tam oba swoje konie jako pierwszy.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.