• Kategorie
  • JANOD Gra strategiczna Top 10

Symbol: J02760
49.00
44.1 cena z kodem ZIMA
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
ORLEN PACZKA 11.99
Paczkomaty Inpost 12.99
Kurier InPost 12.99
Kurier Inpost za pobraniem 15.99
Kurier DHL 19.99
Kurier DPD 21.99
Kurier DHL za pobraniem 24.99
Kurier DPD za pobraniem 25.99

Gra strategiczna Top 10 francuskiej marki JANOD

 

Wspaniała zabawa dla dwóch do ośmiu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera 68 kart - 48 z nich przedstawiają zwierzęta (krowy, kury, świnie i króliki) w liczbie od 1 do 6, z których tworzy się równania, by uzyskać sumę 10. 20 pozostałych to karty specjalne, zmieniające bieg gry. Kto pierwszy pozbędzie się swoich kart – wygrywa.

 

Gra ta ćwiczy umiejętność dodawania, koncentrację i myślenie strategiczne.

 

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.


 

 

KOD PRODUCENTA: J02760

WIEK: 5-10 lat

LICZBA GRACZY: 2-8

ELEMENTY: 68 kart

CZAS ROZGRYWKI: 15 minut

 

 

 

INSTRUKCJA

PRZYGOTOWANIE DO GRY

Karty potasuj i rozdaj każdemu z graczy po 7-10 kart (w zależności od tego, jak długo chcecie grać).

Resztę ułóż w stos ilustracjami do dołu. Wyjmij pierwszą kartę ze stosu i ułóż ją obrazkiem do góry, by rozpocząć grę.

 

ZASADY GRY

Każdy z graczy naśladuje kurę. Ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę.

Każdy gracz może wyłożyć jedną kartę naraz. Ułożone na stole karty muszą w sumie dać liczbę 10 zwierząt (można dodawać różne gatunki), następnie się je odkłada, a kolejne równanie rozpoczyna gracz, który zakończył poprzednie. Jeśli gracz nie ma karty, którą mógłby dodać, by nie przekroczyć wyznaczonej sumy, dobiera kartę ze stosu i czeka na następną kolejkę. Oprócz kart z odpowiednią liczbą zwierząt, w zestawie znajdują się także karty specjalne (tzw. „karty ataku”):

 

tracisz kolejkę – karta przedstawia zwierzątko zamknięte w zagrodzie; jeśli ją wylosujesz, kolejkę traci... twój przeciwnik po lewej!

zmiana kierunku – karta przedstawia zwierzę ze znakiem drogowym; od tej chwili gra toczy się w stronę przeciwną do wskazówek zegara;

weź kartę – ilustracja przedstawia zwierzę, skaczące przez ogrodzenie; kartę ze stosu musi wziąć następny gracz;

weź 2 karty – tym razem przez ogrodzenie skaczą dwa zwierzątka; gracz po tobie musi wziąć dwie dodatkowe karty ze stosu;

dam ci kartę – na obrazku jedno zwierzę wiezie na taczce drugie; po wylosowaniu tej karty, decydujesz komu i którą ze swoich kart podarujesz.

 

Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Wygrywa ten, kto zrobi to pierwszy.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.