Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.lmanustore.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo Polityk Prywatności.

-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- ZIMA
- MODA
-
ZABAWKI
- JEŹDZIKI ROWERKI KASKI
- Edukacyjne, Konstrukcyjne
- Akcesoria kuchenne
- Odgrywanie ról
- Kreatywne, artystyczne, plastyczne
- Lalki, Misie, Przytulanki
- Do piasku, do kąpieli
- Drewniane
- Pojazdy, parkingi, garaże
- Puzzle, układanki, klocki
- Interaktywne
- Kontrastowe, Sensoryczne
- Gry
- Magnetyczne
- Instrumenty, Muzyczne
- Na podróż
- Według wieku
- Eksperymenty
- Pozytywki
- Zabawy ruchowe
- Kosmetyki do zabawy
- MAILEG
- AKCESORIA
-
WYPRAWKA
- Szumisie
- Smoczki
- Zawieszki do smoczków, opakowania na smoczki
- Gniazdka, Śpiworki, Otulacze
- Kocyki, Rożki
- Pościele, Prześcieradła, Poduszki
- Gryzaki
- Higiena i kąpiel maluszka
- Maty do zabaw, karty do zdjęć
- Butelki, akcesoria do butelek
- Pieluszki
- 100% Bambus
- Pierwsze zabawki
- Pierwsze przytulanki
- Akcesoria dla mamy
- KALOSZE BUCIKI KAPCIE
- SZKOŁA PRZEDSZKOLE
- PROMOCJE
- WYPRZEDAŻE
-
MARKI
- BLOG
-
- Kategorie
-
DJECO Gra planszowa Labyrintix


Wysyłka w ciągu | 24h | ||||||||||||||||||||||||
Cena przesyłki |
0
|
Kod kreskowy | |
EAN | 3070900084872 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Podążaj za strzałkami na kartach i wyjdź z labiryntu tak szybko, jak to tylko możliwe, by złapać totem.
Najszybszy gracz z labiryntu wygrywa rundę.
Przebieg gry: Najmłodszy gracz odwraca pierwszą kartę i kładzie ją stroną z labiryntem do góry, pośrodku, między czterema totemami. Wszyscy gracze grają w tym samym czasie. Jak najszybciej, wszyscy gracze obserwują ruch strzałek, rozpoczynając tą, która jest otoczona kolorem czerwonym, aż do tej strzałki, która wskazuje wyjście. Pierwszy gracz, który wytropił wyjście, łapie odpowiadający totem. W zależności od symbolu, jaki znajduje się na dole pierwszej karty ze stosiku, totem do pozyskania nie będzie ten sam.Gracz, który jako pierwszy złapie dobry totem, zdobywa kartę labiryntu, którą kładzie przed sobą i zdobywa punkt. Szczególny przypadek:
3 karty nie mają opcji wyjścia. W tym przypadku pierwszy gracz, który zawoła „TOTEM” zdobywa kartę labirynt. Jeśli jakiś gracz się pomyli (złapie lub dotknie zły totem), traci kartę wcześniej wygraną. Ta karta nie bierze już udziału w grze. Następnie kolejny gracz odwraca nową kartę ze stosiku, którą kładzie w środku, między 4 totemami. Rozpoczyna się nowa kolejka.
Koniec gry: Gra się kończy, gdy jeden z graczy zdobędzie 7 kart.
Gra obserwacji i prędkości dla 2 do 4 graczy trwająca około 15 minut.
Wiek od 8-99
Wymiary opakowania 21,5x21,5x3cm
- Inni Klienci wybrali również: