• Kategorie
  • DJECO Gra kooperacyjna - Farmanimo

79.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
PACZKA W RUCHU 7.99
FedEx 9.99
PACZKA W RUCHU POBRANIE 10.99
Kurier InPost 11.99
Paczkomaty Inpost 12.99
Kurier Inpost za pobraniem 14.99
Kurier DHL 18.99
Kurier DPD 21.99
Kurier DHL za pobraniem 24.99
Kurier DPD za pobraniem 25.99

Szybko, zabierzmy zwierzęta na łąkę, zanim rolnik powróci ze wsi. Gra współpracy i rozpoznania dotykowego.

 

Wiek 4-12 lat

Ilość graczy 1-4

Czas trwania gry ok 10 min

Zaprojektowany przez Ilya Green

Autor gry Karin Hetling

 

FARMANIMO
ZASADY GRY :

 
Ilość graczy : 1 do 4
Wiek : 4 do 8 lat
Czas gry: 10 min.

Szybciutko! Trzeba zaprowadzić zwierzęta na łąkę zanim gospodarz wróci z miasteczka!
Zawartość: 1 krążek START (zagroda), 1 krążek META (łąka), 5 krążków DROGA, 1 krążek SADZAWKA,
4 duże pionki ZWIERZĘTA (krowa, owca, osioł, prosiak), 1 duży pionek TRAKTOR, 12 małych pionków
ZWIERZĘTA (dla każdego zwierzęcia są 2 małe modele białe i 1 mały model czarny) i 1 torba.

Cel gry: Farmanimo jest grą opartą na współpracy: musicie dotrzeć do łąki, z co najmniej jednym
zwierzęciem, zanim gospodarz wróci na farmę swoim ze traktorem. Żeby przesunąć pionek- zwierzę
należy znaleźć po dotyku, jego mały odpowiednik, w torbie. Ale uwaga: ten mały pionek musi być
biały.
 

Przygotowanie gry: droga składająca się z 7 krążków jest już na środku stołu: START, 5 5 krążków,
META. Krążek z SADZAWKĄ kładziemy obok. 4 Duże pionki ZWIERZĘTA stawiamy na krążku START,
TRAKTOR stawiamy na krążku META i 12 małych pionków ZWIERZĘTA wkładamy do torby.
Przebieg gry:
Najmłodszy gracz zaczyna, następnie gramy w kierunku ruchu wskazówek zegara. Pierwszy gracz
zaczyna i wyciąga zwierzątko z torby.
− Jeśli jest to białe zwierzątko: odpowiednie duże zwierzę przechodzi na kolejny krążek, w
kierunku łąki. Gracz kładzie mały, wylosowany pionek zwierzątka na jednym z pól
SADZAWKA.
− Jeśli jest to czarne zwierzątko: to TRAKTOR przesuwa się do przodu o jeden krążek w
kierunku farmy. Gracz kładzie mały, wylosowany pionek zwierzątka na jednym z pól
SADZAWKA.

Możecie przedyskutować razem, jakie zwierzątko najlepiej wyciągnąć z woreczka, ale ostateczna
decyzja należy do gracza, który gra w danym momencie.
Kolejka przechodzi teraz na następnego gracza.
Gdy wszystkie pola na krążku SADZAWKA są zajęte, wkładamy z powrotem małe pionki do
woreczka!
Sztuczka:
Małe pionki w woreczku są repliką dużych pionków. Zwróćcie uwagę na różnice w kształcie
zwierząt by łatwiej je rozróżniać w woreczku:
− Owca i świnka są mniejsze
− Owieczka ma koronkowy grzbiet, a świnka okrągły
− Krowa i osioł są największe
− Osioł ma długą szyję, a krowa jest bardziej okrągła
 

Koniec gry:
Jeśli jedno ze zwierząt dociera do łąki zanim traktor dotrze do farmy, wszyscy wygrywają! Jeśli nie,
wszyscy przegrywają!

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.