Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.lmanustore.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo Polityk Prywatności.

-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- ZIMA
- MODA
-
ZABAWKI
- JEŹDZIKI ROWERKI KASKI
- Edukacyjne, Konstrukcyjne
- Akcesoria kuchenne
- Odgrywanie ról
- Kreatywne, artystyczne, plastyczne
- Lalki, Misie, Przytulanki
- Do piasku, do kąpieli
- Drewniane
- Pojazdy, parkingi, garaże
- Puzzle, układanki, klocki
- Interaktywne
- Kontrastowe, Sensoryczne
- Gry
- Magnetyczne
- Instrumenty, Muzyczne
- Na podróż
- Według wieku
- Eksperymenty
- Pozytywki
- Zabawy ruchowe
- Kosmetyki do zabawy
- MAILEG
- AKCESORIA
-
WYPRAWKA
- Szumisie
- Smoczki
- Zawieszki do smoczków, opakowania na smoczki
- Gniazdka, Śpiworki, Otulacze
- Kocyki, Rożki
- Pościele, Prześcieradła, Poduszki
- Gryzaki
- Higiena i kąpiel maluszka
- Maty do zabaw, karty do zdjęć
- Butelki, akcesoria do butelek
- Pieluszki
- 100% Bambus
- Pierwsze zabawki
- Pierwsze przytulanki
- Akcesoria dla mamy
- KALOSZE BUCIKI KAPCIE
- SZKOŁA PRZEDSZKOLE
- PROMOCJE
- WYPRZEDAŻE
-
MARKI
-
- Kategorie
-
DJECO Gra edukacyjna lotto ZWIERZĘTA






Wysyłka w ciągu | 24h | ||||||||||||||||||||||||
Cena przesyłki |
0
|
Kod kreskowy | |
EAN | 3070900081208 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Gra edukacyjna lotto ZWIERZĘTA
Gra edukacyjna Lotto zwierzątka zawiera 5 plansz na których jest po 6 rysunków, do tego 30 żetonów z obrazkami z plansz.
Zadanie dziecka to dopasowanie żetonów do obrazków z planszy. Zestaw umożliwia grę w bingo i memo.
Walory edukacyjne: nauka odwzorowywania, pamięci, szybkości, spostrzegawczości.
Krótka instrukcja gry:
1. rozłóż karty na stole obrazkami do dołu i poproś graczy aby wybrali sobie tabliczkę,
2. pierwszy gracz wybiera kartę ze stołu, odwraca i sprawdza czy rysunek na karcie zgadza się z rysunkiem na swojej tabliczce,
3. jeśli się zgadza, kładzie obrazek na odpowiadającym mu obrazku na tablicy,
4. jeśli się nie zgadza, odkłada na stół, a kolejną kartę wybiera następny gracz,
5. wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie wszystkie obrazki jakie ma na swojej tabliczce
Wiek +2 lata
Wymiary opakowania 14,5x14,5x14,5cm
- Inni Klienci wybrali również: