• Kategorie
  • DJECO Gra Taktyczna - Space Builder

69.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Odbiór Osobisty 0
PACZKA W RUCHU 10.99
PACZKA W RUCHU POBRANIE 11.99
FedEx 12.99
Kurier InPost 12.99
Paczkomaty Inpost 13.99
Kurier Inpost za pobraniem 16.99
Kurier DHL 19.99
Kurier DPD 21.99
Kurier DHL za pobraniem 24.99
Kurier DPD za pobraniem 25.99

 

Zbuduj swoje kosmiczne miasto posługując się instrukcjami na planie. Użyj odpowiednich budynków, obróć w odpowiednim kierunku... tak szybko jak to możliwe! Gra na poznanie kosmosu!

Wiek: 8-99

Liczba graczy: 2-4

Czas trwania: 20 min.

Wymiary opakowania: 21,5x21,5x4 cm.

 

Instrukcja :

Gra taktyczna SPACE BUILDER


Wiek: 8-99 lat
Liczba graczy: 2-4
Czas trwania: 20 min.


Zostań budowniczym kosmosu: musisz zbudować swoje kosmiczne miasto według instrukcji na mapie. Użyj odpowiednich budynków i obróć je w dobrą stronę tak szybko jak to możliwe!
Zawartość: 4 plansze, 4 zestawy ośmiu kart „budynków” (dwustronne), 20 kart „map”
Cel gry: Bądź pierwszym, który zbuduje swoje miasto według układu na mapie.
Przygotowanie gry: Potasuj karty „mapy” i ułóż je w stosiku obrazkami do dołu na środku stołu.
Każdy gracz wybiera zestaw ośmiu kart „budynków”, których brzegi oznaczone są tym samym kolorem. Gracze
podnoszą karty pokazane poniżej (karty z logo niebieskiej gwiazdki). Pozostałe karty są na razie zamrożone.
Gracze wybierają planszę i układają przed sobą.
Każdy gracz kładzie planszę przed sobą w tym samym kierunku.
Przykład: ułożenie dla 3 graczy (A, B, C)
Gracz A
Wskazówki: Gra toczy się w kilku rundach.
Runda:
1) Jedna karta „mapa” jest odwrócona i ułożona na środku tak, aby była widoczna dla wszystkich graczy.
OSTRZEŻENIE: Gracze nie mogą obracać „mapy” w innych kierunkach.
2) Gracze grają w tym samym czasie, budując swoje kosmiczne miasto kartami „budynkami”
zgodnie z instrukcjami na mapie.
3) Kiedy gracz skończy budowanie, wówczas dotyka stosu z kartami „mapami”. Inni gracze mogą kontynuować
swoje budowanie. Kiedy przedostatni zawodnik ukończy swoją planszę, runda kończy się a ostatni zawodnik
musi przerwać budowanie.
4) Gracze sprawdzają swoje budowle aby sprawdzić kto wygrał rundę.Liczenie błędów konstrukcyjnych:
Konstrukcje są sprawdzane dla każdego gracza, począwszy od pierwszego, który ukończył budowanie.
- Jeden niezabudowany budynek = 1 błąd (dotyczy ostatniego gracza)
- Jeden budynek w niewłaściwym miejscu = 2 błędy
- Jeden budynek, który jest nieprawidłowo umieszczony lub niewłaściwą stroną do góry = 2 błędy
 

Uwaga: Ta sama karta nie może otrzymać kilku błędów.
Gracz, który zdobędzie najmniej błędów w swojej konstrukcji, wygrywa rundę. Jeśli między kilkoma graczami jest
remis, wygrywa ten, który najszybciej ukończył swoje budowanie.
Zwycięzca rundy „odmraża” jedną ze swoich kart budynków z pierwszego rozdania i dodaje do swojej talii trzymanej
w ręce. W następnej rundzie musi zbudować dodatkowy budynek.
 

Na przykład:
Karta”mapa” Gracz B
Gracz C
Gracz A
Gracz B ukończył budowanie miasta jako pierwszy.
Gracz C ukończył jako drugi.
Gracz A przerwał grę, ponieważ nie może kontynuować układania kart.
Gracz B ma dwa błędy, ponieważ budynek jest skierowany w złą stronę.
Gracz C ma dwa błędy, ponieważ karta jest złą stroną do góry.
 

Gracz A wygrywa rundę ponieważ jego miasto ma tylko jeden błąd (nie ułożony budynek).Gracz A „odmraża” nowy budynek.
Każdy gracz bierze swoje karty „budynki” i zaczyna się nowa runda.
Koniec gry: gra kończy się, kiedy gracz wygra rundę ze wszystkimi swoimi kartami „budynkami” – w sumie 8 kart
„budynków”. Ten gracz zostaje okrzyknięty zwycięzcą!.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.