Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.lmanustore.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać przez Państwa zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej szczegółów dotyczących naszej polityki cookies znajdziecie Państwo Polityk Prywatności.

-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- ZIMA
- MODA
-
ZABAWKI
- JEŹDZIKI ROWERKI KASKI
- Edukacyjne, Konstrukcyjne
- Akcesoria kuchenne
- Odgrywanie ról
- Kreatywne, artystyczne, plastyczne
- Lalki, Misie, Przytulanki
- Do piasku, do kąpieli
- Drewniane
- Pojazdy, parkingi, garaże
- Puzzle, układanki, klocki
- Interaktywne
- Kontrastowe, Sensoryczne
- Gry
- Magnetyczne
- Instrumenty, Muzyczne
- Na podróż
- Według wieku
- Eksperymenty
- Pozytywki
- Zabawy ruchowe
- Kosmetyki do zabawy
- MAILEG
- AKCESORIA
-
WYPRAWKA
- Szumisie
- Smoczki
- Zawieszki do smoczków, opakowania na smoczki
- Gniazdka, Śpiworki, Otulacze
- Kocyki, Rożki
- Pościele, Prześcieradła, Poduszki
- Gryzaki
- Higiena i kąpiel maluszka
- Maty do zabaw, karty do zdjęć
- Butelki, akcesoria do butelek
- Pieluszki
- 100% Bambus
- Pierwsze zabawki
- Pierwsze przytulanki
- Akcesoria dla mamy
- KALOSZE BUCIKI KAPCIE
- SZKOŁA PRZEDSZKOLE
- PROMOCJE
- WYPRZEDAŻE
-
MARKI
-
- Kategorie
-
DJECO Gra Taktyczna - Space Builder






Wysyłka w ciągu | 24h | ||||||||||||||||||||||||
Cena przesyłki |
0
|
Kod kreskowy | |
EAN | 3070900085466 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Zbuduj swoje kosmiczne miasto posługując się instrukcjami na planie. Użyj odpowiednich budynków, obróć w odpowiednim kierunku... tak szybko jak to możliwe! Gra na poznanie kosmosu!
Wiek: 8-99
Liczba graczy: 2-4
Czas trwania: 20 min.
Wymiary opakowania: 21,5x21,5x4 cm.
Instrukcja :
Gra taktyczna SPACE BUILDER
Wiek: 8-99 lat
Liczba graczy: 2-4
Czas trwania: 20 min.
Zostań budowniczym kosmosu: musisz zbudować swoje kosmiczne miasto według instrukcji na mapie. Użyj odpowiednich budynków i obróć je w dobrą stronę tak szybko jak to możliwe!
Zawartość: 4 plansze, 4 zestawy ośmiu kart „budynków” (dwustronne), 20 kart „map”
Cel gry: Bądź pierwszym, który zbuduje swoje miasto według układu na mapie.
Przygotowanie gry: Potasuj karty „mapy” i ułóż je w stosiku obrazkami do dołu na środku stołu.
Każdy gracz wybiera zestaw ośmiu kart „budynków”, których brzegi oznaczone są tym samym kolorem. Gracze
podnoszą karty pokazane poniżej (karty z logo niebieskiej gwiazdki). Pozostałe karty są na razie zamrożone.
Gracze wybierają planszę i układają przed sobą.
Każdy gracz kładzie planszę przed sobą w tym samym kierunku.
Przykład: ułożenie dla 3 graczy (A, B, C)
Gracz A
Wskazówki: Gra toczy się w kilku rundach.
Runda:
1) Jedna karta „mapa” jest odwrócona i ułożona na środku tak, aby była widoczna dla wszystkich graczy.
OSTRZEŻENIE: Gracze nie mogą obracać „mapy” w innych kierunkach.
2) Gracze grają w tym samym czasie, budując swoje kosmiczne miasto kartami „budynkami”
zgodnie z instrukcjami na mapie.
3) Kiedy gracz skończy budowanie, wówczas dotyka stosu z kartami „mapami”. Inni gracze mogą kontynuować
swoje budowanie. Kiedy przedostatni zawodnik ukończy swoją planszę, runda kończy się a ostatni zawodnik
musi przerwać budowanie.
4) Gracze sprawdzają swoje budowle aby sprawdzić kto wygrał rundę.Liczenie błędów konstrukcyjnych:
Konstrukcje są sprawdzane dla każdego gracza, począwszy od pierwszego, który ukończył budowanie.
- Jeden niezabudowany budynek = 1 błąd (dotyczy ostatniego gracza)
- Jeden budynek w niewłaściwym miejscu = 2 błędy
- Jeden budynek, który jest nieprawidłowo umieszczony lub niewłaściwą stroną do góry = 2 błędy
Uwaga: Ta sama karta nie może otrzymać kilku błędów.
Gracz, który zdobędzie najmniej błędów w swojej konstrukcji, wygrywa rundę. Jeśli między kilkoma graczami jest
remis, wygrywa ten, który najszybciej ukończył swoje budowanie.
Zwycięzca rundy „odmraża” jedną ze swoich kart budynków z pierwszego rozdania i dodaje do swojej talii trzymanej
w ręce. W następnej rundzie musi zbudować dodatkowy budynek.
Na przykład:
Karta”mapa” Gracz B
Gracz C
Gracz A
Gracz B ukończył budowanie miasta jako pierwszy.
Gracz C ukończył jako drugi.
Gracz A przerwał grę, ponieważ nie może kontynuować układania kart.
Gracz B ma dwa błędy, ponieważ budynek jest skierowany w złą stronę.
Gracz C ma dwa błędy, ponieważ karta jest złą stroną do góry.
Gracz A wygrywa rundę ponieważ jego miasto ma tylko jeden błąd (nie ułożony budynek).Gracz A „odmraża” nowy budynek.
Każdy gracz bierze swoje karty „budynki” i zaczyna się nowa runda.
Koniec gry: gra kończy się, kiedy gracz wygra rundę ze wszystkimi swoimi kartami „budynkami” – w sumie 8 kart
„budynków”. Ten gracz zostaje okrzyknięty zwycięzcą!.
- Inni Klienci wybrali również: