• Kategorie
  • DJECO Gra JEŻYK Z KLAMERKAMI

Symbol: DJ08481
63.99
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
PACZKA W RUCHU 7.99
FedEx 9.99
PACZKA W RUCHU POBRANIE 10.99
Kurier InPost 11.99
Paczkomaty Inpost 12.99
Kurier Inpost za pobraniem 14.99
Kurier DHL 18.99
Kurier DPD 21.99
Kurier DHL za pobraniem 24.99
Kurier DPD za pobraniem 25.99

Gra Jeżyk z klamerkami

 

Wiek: od 4 do 8 lat


Liczba graczy:2

 
Zawartość: 2 plansze jeże + 24 spinacze (6x4 kolory) + jedna kostka. Cel gry: Być pierwszym w skończeniu swojego jeża, nie mając na sobie spinaczy. Przygotowanie do gry: Każdy gracz otrzymuje jednego jeża, którego kładzie stroną którą chce. Spinacze są położone w centrum graczy. Przebieg gry: Na zmianę, gracze rzucają kostką, i wykonują odpowiednie zadanie umieszczone na ścianie kostki. Ściany kolorów: Jeśli miejsce w tym samym kolorze jest wolne na jego jeżu: bierze spinacz w tym samym kolorze i zawiesza na swoim ubraniu. Jeśli miejsce w tym samym kolorze nie jest wolne na jego jeżu i jeśli ma na sobie spinacz w tym samym kolorze: przenosi je na swojego jeża. Jeśli żadne miejsce w tym samym kolorze nie jest wolne na jego jeżu i jeśli ma na sobie spinacz w tym samym kolorze: wkłada je do pojemnika. Biały jeż: Gracz bierze skąd chce( z jeża swojego przeciwnika, z jego ubrania, z ubrania swojego przeciwnika lub z pojemnika) spinacz w kolorze, który wybrał, i przypina go na swojego jeża lub odkłada do pojemnika. Czarny jeż: Gracz ściąga spinacze ze swoich ubrań lub ze swojego jeża, i kładzie go do pojemnika. NB: Jeśli gracz wypełni swojego jeża, to nie może już stracić więcej spinaczy ze swojego jeża, kontynuuje rzucanie kostką, aby pozbyć się spinaczy przypiętych do swojego ubrania. Koniec gry: Pierwszy gracz mający ukończonego jeża i nie mający spinaczy na sobie, wygrywa grę!

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.